Co mi koučink může přinést?

  • Klienti, kteří se pro koučink rozhodli, jsou velmi často svým okolím vnímáni jako úspěšní. Mnohdy jsou pracovně i odborně zdatní, s  postavením v zaměstnání i s dobrým profesním renomé, společensky aktivní, finančně zajištění, a schopni dosáhnout cíle, na nějž se zaměří.
  • Přesto cítí, že jim něco chybí... Kladou si otázky týkající se jich samotných? Mají pocit, že by chtěli dělat věci jinak, cítí jistou nespokojenost.
  • Motorem změny bývá právě tato nespokojenost. Aby koučink přinesl klientovi skutečný prospěch, musí být klient odhodlán ke změně, být otevřený novým možnostem, zkoumat a ptát se, učit se, riskovat, investovat čas a energii, vytrvat, i když se dostane do obtížnější situace.
  • Stát se klientem v koučinku nemusí být pro každého zcela jednoduché. Aby koučink měl pro klienta skutečný význam, je třeba nezbytné dávky rozhodnosti, odvahy a vlastního nasazení.

Napište mi